Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna sanepid.forumoteka.pl
Opis Twojego forum

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stażyści...
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna -> Jestem nowy w sanepidzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
xadz
Gość

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 8:48 am    Temat postu: pytanko Odpowiedz z cytatem

Mam takie pytanie u nas w Powiatowej osoby które sa zatrudnione na określony czas maja stanowisko stażysty, nie jest to stażysta z urzędu. Moje pytanie dotyczy tego czy taki to stażysta ma prawo chodzić sam w teren i podpisywać się na protokołach stażysta? Mam pod opieką takiego stażyste i "góra" naciska aby wysłac go w teren.
Powrót do góry
Sylwia

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 7:36 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Sansei
Moderator

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 10:34 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No sam to raczej nie, hmm a to nie z urzedu stażysta, tylko jak gdyby wasz? Hmm no najpierw nie chodzi z tobą, niech potem niejako sam większość kontroli przeprowadza, Ty tylko asekuruj. Hmm a zresztą skoro góra naciska, to ich wybór no nie? Niech oni zdecydują jak ma się podpisywać, albo niech mu angaż zmienią Wink
Mam tylko narazie doświadczenie ze stażystą z urzędu pracy - taki owszem chodzi z kimś w teren ale nie sam, po oczywiście jakimś czasie, w którym zapozna sie nieco z teorią i ustawami itp Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Agilent
Site Admin

PostWysłany: Nie Sty 04, 2009 8:06 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem