Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna sanepid.forumoteka.pl
Opis Twojego forum

FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prożba o pomoc w sprawie zatrudnienia staż/etat?
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna -> Jestem nowy w sanepidzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DoMisia
Gość

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 9:23 pm    Temat postu: Prożba o pomoc w sprawie zatrudnienia staż/etat? Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich,

Mam pytanie odnośnie zatrudnienia w sanepidzie. Jestem mgr technologii żywności i chciałabym pracować w sanepidzie jako etatowy pracownik. W związku z tym mam pytanie czy muszę odbyć najpierw pół roku stażu (np staż z Urzędu Pracy), czy mam możliwość odrazu pracy na normalnym etacie? Proszę pomóżcie Smile
Powrót do góry
Sylwia

PostWysłany: Pon Gru 05, 2016 9:38 pm    Temat postu: Forumoteka.pl Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
jag61
Forumowy wymiatacz

PostWysłany: Pon Sie 31, 2009 9:45 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No cóż - w stacji w której pracuję - raczej na pewno była byś na stażu (zatrudniona jako stażystka - pensja ~ 1,2 kzł..Smile
A jak długi czas - hmmm - to mogło by być różnie Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
KD
Pro User

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 7:51 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak bedzie wolny etat to odrazu mozesz na niego wskoczyc. A stanowisko - jak masz ogolny staz pracy ponizej 1 roku to bedzie to "stazysta", a jak masz wiecej niz rok (potwierdzone swiadectwami pracy w poprzednich zakładach) to bedzie "ml. asystent".
Powrót do góry
wogo
Forumowy wymiatacz

PostWysłany: Wto Wrz 01, 2009 8:27 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem