Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna sanepid.forumoteka.pl
forum pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uzgodnienia w dokumentacji wykonawczej powierzchni biurowej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna -> Co i jak z załatwić w sanepidzie...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Sro Mar 01, 2017 11:07 am    Temat postu: Uzgodnienia w dokumentacji wykonawczej powierzchni biurowej Odpowiedz z cytatem

Dzień dobry,

mam wątpliwości dotyczące rysunku na którym powinna znaleźć się pieczątka/pieczatki uzgodnień w dokumentacji wykonawczej.
Dysponuje rysunkiem na którym nie ma wrysowanych miejsc pracy a jedynie układ funkcjonalny powierzchni. Rysunek/projekt jest uzgodniony bez zastrzeżeń ale czy takie uzgodnienie nie powinno pojawić się na rysunku z miejscami pracy?

Czy jest na to podstawa prawna określająca co powinien zawierać rysunek na którym widnieją uzgodnienia?

Z góry dziękuję za pomoc.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum sanepid.forumoteka.pl Strona Główna -> Co i jak z załatwić w sanepidzie... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik:
Wynik działania: 5+2 =


 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz dodawać załączniki na tym forum
Możesz ściągać pliki na tym forum